Thursday, September 10, 2009

Dilema berakhir

Pemandangan yang bakal ku tinggalkan..oohhh..sayu btol hati akakk ni. Betapa tenteram dan aman damai kat sini. Tapi akakk terpaksa tinggalkan demi mencari bersuap-suap nasi.

Kuala Lumpur yang sesak, tunggulah kedatangan akakkk yang akan menyesakkan lagi keadaan yang telah sedia sesak. Nak naik komuter pon tak reti, apa ke halnya??..Cuak jugak nak naik public transport nih...Jakun sungguh...tulun..tulun...sapa boleh tlg ajarkan??

2 comments:

pumpieberry said...

Nie Shai menyamar di sebalik nama buahan..Bukan nak takutkan KBluebell tapi selamat dtg ke hazab public transport..Shai 2 ke 3 tahun jugala bergelumang dgn hazab tuh..mmg nangis and derita..Tapi jangan takut..Yang penting jgn terjebak dlm kekdah berkomuter KTM...lain2 seperti LRT or monorail ok lagi..Tanya Khairi..

zaliza said...

uhhh...dah macam adik beradik blueberry tu. cuak kbluebell mendengar hazab naik public transport tu..plan nak naik komuter dulu...mcmana ni??ooohhh..kbluebell akn cuba bbaik2 dgn sesapa kat tmpt baru tu..untung2 blh carpool (save duit akakkk). ok tak adik pumpkin??